Apklausos


Tyrimas ekologinio elgesio išraiška

Šioje formoje atsakymai nebepriimami


Projekto pradžioje

Projekto pabaigoje

Projekto pradžioje dauguma recipientų (80%) atsakė, kad mokyklos organizuojami renginiai, pamokų veiklos, užduotys, kuriu temos siejasi su ekologija, gamta, aplinkosauga, tik iš dalies keičia elgesį, nes ne visada yra galimybė elgtis taip, kaip dera. Tik 3% dalyvių atsakė, kad jie atsakingiau elgiasi gamtos atžvilgiu. 

      Tik 26% dalyvių rūšiavo popierių, o net 73% dalyvių atsakė, kad nerūšiavo iš viso. Nerūšiavo stiklo 90% ir plastiko – 56%. Taupė elektrą tik kartais 83%, dažnai – 13%, visada – tik 3%. 

Projekto vykdymo pabaigoje situacija pasikeitė: dauguma recipientų (81%) atsakė, kad mokyklos organizuojami renginiai, pamokų veiklos, užduotys, kurių temos siejasi su ekologija, gamta, aplinkosauga, keitė jų elgesį į labiau atsakingą gamtos atžvilgiu. Ir tik 17% dalyvių atsake, kad tik iš dalies keičia jų elgesį, nes ne visada yra galimybė elgtis taip, kaip dera. Tik 1% atsakė, kad nemato tame prasmės. 

     Pradėjo rūšiuoti popierių 81% dalyvių, stiklą – 79%, plastiką – 85% .

Pradėjo taupyti elektrą ir vandenį  90%, popierių – 80%.  

Projekto pradžioje

Projekto pabaigoje

Projekto pradžioje 

tik 5,6% mokinių šeimų atiduodavo  elektroninius prietaisus ar jų detales į perdirbimo punktus. 

68% mokinių šeimų atiduoda  elektroninius prietaisus ar jų detales į perdirbimo punktus. 

Tik 17% naudojo daugkartinius maišelius/krepšius pirkdami maistą parduotuvėse.

81% naudoja daugkartinius maišelius/krepšius pirkdami maistą parduotuvėse.

95% pažymėjo, kad nežino atsakymo, ar  stengiasi gyventi be atliekų, turėti atliekų tik minimaliai ir naudoti kuo mažiau vienkartinių pakuočių.

95% atsakė, kad stengiasi gyventi be atliekų, turėti atliekų tik minimaliai ir naudoti kuo mažiau vienkartinių pakuočių.

 

 


Ką žinai apie EKOLOGIJĄ? Projekto pabaiga 2023

Šioje formoje atsakymai nebepriimami


Projekto pradžioje

Projekto pabaigoje

Projekto pradžioje 74% atsakė, kad nežino, kas yra „Agenda 2030“ (Darnaus vystymosi darbotvarkė iki 2030 m.).

Projekto pabaigoje 65% dalyvių atsakė, kad supranta, apie ką klausiama.

Atsakydami į klausimus apie „Agenda 2030“ siekius, teisingus teiginius pasirinko nuo 50% iki 85% dalyvių, o tai rodo, kad mokyklos bendruomenė pakankamai gerai supažindinta su Darnaus vystymosi darbotvarke.

Projekto pradžioje

Projekto pabaigoje

75 % atsakė, kad nežino, kas yra COP26 (Climate Change Conference – klimato kaitos konferencija) ir kokie yra COP26 tikslai. Tik 25% atsakė, kad žino iš dalies arba galbūt žino.

Projekto vykdymo pabaigoje, kas yra COP26, teigiamai atsakė 63%. Tai rodo, kad buvo suteikta pakankamai informacijos ir sklaidos apie klimato kaitos konferencijos sprendimus 26 Europos šalims.

Projekto pradžioje

Projekto pabaigoje

Transporto naudojimas atvykstant į mokyklą projekto pradžioje buvo gana intensyvus. Apklausa rodo, kad tik 49% mokyklos bendruomenės vaikščiojo pėsčiomis. 

Projekto dalyvių veikla: mokinių projektų pristatymai, parodos, plakatai, įtikino bendruomenės narius keisti savo įpročius – 70% pradėjo vaikščioti pėsčiomis.


Įtraukusis ugdymas.

Projektas buvo vykdomas atsižvelgiant į individualius mokinių poreikius ir gebėjimus, veiklos buvo įtraukios skirtingų mokimosi poreikių projekto dalyviams, tai rodo jų ir tėvų apklausose pateikti atsakymai.


Tyrimas „Agenda 2030“

Šioje formoje atsakymai nebepriimami






SSGG-2 (SWOT-2) (Stiprybės-Silpnybės-Galimybės-Grėsmės projektui įsibėgėjus)

STIPRYBĖS

1.Visa veikla atliekama laiku pagal planą.

2. Projekto ekologijos tema buvo integruota pamokose ir popamokinėje veikloje.

3. Įvairių dalykų kolegos palaikė projekto idėjas ir uždavinius bei entuziastingai įsijungė į veiklas. Jie aktyviai bendradarbiauja ir yra pasirengę organizuoti atviras pamokas ekologinėmis temomis.

SILPNYBĖS

1. Neaišku, ar už aplinką, vandenynus ir žuvininkystę atsakingas Europos Komisijos narys V. Sinkevičius galės dalyvauti planuojamame virtualiame susitikime su mūsų mokyklos bendruomene.

2. „School Education Gateway“ platforma, kaip viena iš platformų, leidžiančių dalytis Erasmus programos dalyvių patirtimi, nustojo skelbti straipsnius ir projektų metu sukurtą  medžiagą, nes yra rekonstruojama.

GALIMYBĖS

1. Galime stebėti už aplinką, vandenynus ir žuvininkystę atsakinga Europos Komisijos nario V. Sinkevičiaus veiklą ir organizuoti jo veiksmų Europoje pristatymą, skleidžiant jo iniciatyvas projekto svetainėje, mokyklos susitikimuose, pamokose ir virtualiuose susitikimuose su mokiniais ir kolegomis, taip pat  partneriais iš kitų Europos šalių.

GRĖSMĖS

1. Force majeure situacija

 


International Experiences Implementing Erasmus+ Programme’s Projects. March 31, 2023

Šioje formoje atsakymai nebepriimami

41 responses

Publish analytics


Ką žinai apie EKOLOGIJĄ

Erasmus+ projekto "It's not me, it's us, it's all about nature" apklausa apie ekologiją, gamtos tausojimą ir saugojimą.

https://forms.gle/dKwDJXHrJ6sttKxq5

Šioje formoje atsakymai nebepriimami

1. Ar žinote, kas yra ekologija?

a) Taip

b) Galbūt

 c) Ne

2. Ar žinote, kas yra 2030 Agenda?

a) Taip

b) Galbūt

c) Iš dalies

 d) Ne

3. Ar Mažeikių Kalnėnų progimnazija vykdo kokius nors ekologinius projektus?

a) Taip

b) Nežinau

c) Galbūt

d) Ne

4. Ar žinote kas yra COP26 ir kokie yra COP26 tikslai?

a) Taip

b) Galbūt

c) Iš dalies

d) Ne

5. Ar Mažeikių Kalnėnų progimnazija turi žaliąją vėliavą?

a) Taip

b) Galbūt

c) Ne

6. Kokiais būdais Mažeikių Kalnėnų progimnazija prisideda prie gamtos išsaugojimo?

a) Mokyklos bendruomenė vaikšto pėsčiomis

b) Rūšiuoja

c) Antrinių žaliavų panaudojimas

d) Bendruomenės švietimas

e) Knygų skaitymas apie ekologiją

f) Projektų vykdymas

7. Ar yra kokios nors iš įvardytų ekologinių problemų sietinų su Mažeikių Kalnėnų progimnazija?

a) Medžių grybai

b) Nykstantys vabzdžiai

c) CO2 išmetimas

d) Triukšmas

8. Ar vykdomos kokios nors ekologinės akcijos Mažeikių Kalnėnų progimnazijoje?

a) Taip

b) Nežinau

c) Galbūt

d) Ne

9. Ar žinai, kur nukeliauja šiukšlės, atliekos?

a) Taip

b) Ne

 c) Galbūt

10. Ar yra europarlamentarų, kurie ekologinėmis temomis kalba su mokiniais?

a) Taip

b) Nežinau


SSGG-1(SWOT-1) (Stiprybės-Silpnybės-Galimybės-Grėsmės projektui prasidėjus)

STIPRYBĖS

1. Turime pakankamai patirties įgyvendinant projektus pagal Comenius, Nordplus Junior, Erasmus programas.

2. Mokykloje dirbome ekologijos temomis ir turime aiškų veiklos planą šiam ekologiniam projektui įgyvendinti bei pagrindinę komandą projektui valdyti.

 3. Projekto partneris iš Prancūzijos turi daug patirties ekologijos ir įtraukiojo ugdymo srityse. Bendradarbiavimas taps naujų žinių šaltiniu.

4. Mūsų mokykla yra pakankamai aprūpinta IT priemonėmis, o mokytojai turi didelę patirtį kuriant skaitmeninius projektus,  yra pajėgūs suteikti reikiamų žinių ir įgūdžių projekto dalyviams gaminant skaitmeninius projekto produktus.

5. Mokyklos bendruomenė turi pakankamai specialistų vystyti įtraukųjį ugdymą ir yra labai motyvuota mokytis naujų dalykų.

SILPNYBĖS

1. Kai kurie mokiniai ar mokytojai projekto pradžioje gali nesidomėti ekologine veikla.

 2. Prancūzijos partneriai neturi Erasmus projektų vykdymo patirties.

3. Skirtingo amžiaus dalyviams bendradarbiaujant kartais gali būti sunkiau užmegzti santykius.

GALIMYBĖS

1. Galime pritraukti visus savo bendruomenės narius ir motyvuoti juos, vykdydami viešinimo veiklą.

2. Galime pasidalinti savo patirtimi įgyvendinant tarptautinius projektus ir padėti prancūzų partneriams tinkamai organizuoti veiklas, surasti reikalingus dokumentus.

3. Galime psichologiškai paruošti mokinius ir išmokyti juos tolerancijos, kantrybės, atsakomybės ir gebėjimo prisitaikyti prie amžiaus skirtumų, skiepyti darbo komandoje įgūdžius.

GRĖSMĖS

1. Force majeure situacija

 


Tyrimas 1: ekologinio elgesio išraiška